Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Զուտ թուրքական «պոլիտիկա»

Զուտ թուրքական «պոլիտիկա»
10.05.2024 | 22:59

Թուրք-ադրբեջանական քարոզչամեքենան մեր իրական կյանքում, նաև իր, մեղմ ասած, համակիրների ջանքերով, ցավոք, անասելի աղավաղել է ոչ միայն հայի ինքնության տարրական ընկալումը, այլև ձևավորել իրենց պարզունակ հնարքները այդպես էլ նկատելու կարողություն չունեցող հանրություն։ Այլ կերպ հնարավոր չէ բացատրել այն, որ առօրյա իրավիճակում հնարավոր բոլոր թատերականացված միջոցներով անխնա տարածում են Հայաստանի վարչապետին ծաղրող, նսեմացնող նյութեր, բայց երբ քաղաքական մթնոլորտը շիկանում է, սկսում են անկեղծ անհանգստանալ և արդեն խոսել մեր պետութան ներքին կյանքին ընդհուպ զինված միջամտության անհրաժեշտության մասին։ Սա զուտ թուրքական «պոլիտիկա» է։

Կարծում եմ, իշխանությունները կփորձեն, այսպես կոչված, բանակցային կողմին հիշեցնել մեր ինքնիշխանությունը խաթարելու միանշանակ անթույլատրելության մասին՝ անկախ ակնկալիքներից:

Գևորգ Դանիելյան

Դիտվել է՝ 2201

Մեկնաբանություններ